پاسخ به پرسشهایی که کاربران ما درباره نرمافزار نگهداری و تعمیرات Arzhin CMMS
بیشتر میپرسند.
قیمت نرم افزار آرژین بسته به تعداد کاربر و تعداد تجهیز و ماژول های درخواستی متفاوت است. لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
نرم افزار نگهداری و تعمیرات آرژین به دو روش فروش لایسنس و فروش اشتراک سالانه به مشتریان ارائه میشود. هر مشتری بنا به شرایط خود میتواند از هر کدام استفاده نماید.
هزینه پشتیبانی بستگی به قیمت پایه نرم افزار دارد و درصدی از آن به عنوان هزینه پشتیبانی سالانه در نظر گرفته میشود.
بله
با توجه به سطح پیاده سازی نت و اندازه کارخانه این زمان متغیر است. در کارخانه ای که تاکنون در این زمینه فعالیتی انجام نشده، با فرض یک شیفت کاری و تعداد ۵۰ نفر پرسنل تقریبا ۶ ماه زمان میبرد.
خیر. نرم افزار یک ابزار برای پیاده سازی نت است. در کارخانه های بزرگ الزام استفاده از نرم افزار بیشتر است. اما در کارخانه های کوچک بدون نرم افزار هم می توان نت را اجرا کرد.
پیاده سازی یعنی تدوین نقشه راه نت با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از وضعیت کارخانه و در نهایت تهیه برنامه جامع فعالیت های نگهداری و تعمیرات است.
اجرای نت در واقع عملی کردن فاز پیاده سازی است.
لزوما خیر. بسته به حجم کارها، اندازه کارخانه و شرایط اولیه قرارداد این موضوع متفاوت خواهد بود. در بسیاری از کارخانه ها از نیروهای فنی برای این کار استفاده میکنند.
با ثبت سابقه خرابی تجهیزات، اطلاعات شناسنامه تجهیزات و مدیریت دانش تمامی اطلاعات موردنیاز یک تجهیز در یک پایگاه داده جمع آوری می شود. از این رو اطلاعات فقط در دست اپراتور خاص نخواهد بود.
روند خرابی تجهیزات در ماه های مختلف. گزارش جلسات علت ریشه ای خرابی. هزینه واحد فنی در ماه های مختلف سال.
پرسش شما در این لیست نبود؟
میتوانید از طریق صفحه تماس با ما سوال خود را بپرسید.